Skip to main content

(GAMBAR) Perkahwinan Sesama Jenis Pertama Kali di Colorado





Fran dan Anna Simon adalah antara pasangan sejenis pertama yang melangsungkan perkahwinan sejenis yang diakui oleh jabatan pendaftaran di Colorado AS. Mulai 1 Mei 2013 lalu, pemerintah tempatan Colorado membenarkan perkahwinan sesama jenis setelah undang-undang berkaitannya diluluskan. Berikut gambar-gambar perkahwinan sesama jenis yang dilakukan pada 1 Mei yang lalu:










Macam mana, ada rasa geli-geli tekak tak?


sumber: http://duniaandromedaku.blogspot.com


Comments

  1. Kaum Zaman Nabi Luth a.s...warisi sejak ribuan thn dulu..

    ReplyDelete
  2. dan lebih babi daripada babi aku tengok. meluat tahap babi takleh berak rasa.

    ReplyDelete
  3. Sayang banget ya padahal cantik-cantik tapi kok menyukai sesama jenis

    ReplyDelete
  4. tanda-tanda yang tidak patut ditiru

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.