Skip to main content

Momen Fail Terbaik David Beckham Terjatuh di China





David Beckham tentu sudah biasa menendang bola. Pemain Paris Saint-Germain itu bahkan memiliki tendangan bebas yang sangat menakjubkan. Namun, Beckham mengalami kejadian lucu ketika memperlihatkan kehebatannya itu di tempat latihan Wuhan Zall pada Sabtu, 23 Mac 2013 yang lalu .


Beckham sedang berada di China untuk menjalankan tugasnya sebagai duta bola sepak negara tembok besar itu. Dalam salah satu aktivitinya sebagai duta, Beckham mengunjungi salah satu kelab Liga Super Cina. Sambil mengenakan pakaian formal, Beckham menendang bola. Namun dia terpeleset sehingga terjatuh dengan posisi telentang. Untungnya, tangan kiri Beckham bisa menahan badannya. Rasa sakit yang dialami mungkin tak seberapa, tetapi Beckham bangun sambil tertawa.










sumber: http://izismile.com


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.