Skip to main content

20 Poster Filem Malaysia Paling Cun!





Di bawah ini merupakan senarai 20 Poster Filem Malaysia yang paling awesome dan paling gempak mengikut penilaian en. Billy. Mungkin pada penilaian korang tak sama, tapi pada en Billy, poster-poster di bawah ini adalah sangat artistik, kreatif dan mempunyai mesej tersendiri. Bukan senang nak hasilkan poster yang boleh menarik minat orang. So apa tunggu lagi...sila scroll down ke bawah dan nilaikan sendiri!

















source: http://www.filemkita.com/poster/, google search image

Comments

  1. hehe..sokong2!! tapi kalau KRU yang jadi producer, mesti cun dari segi gambar mahupun poster!

    ReplyDelete
  2. antoo fighter sumpah cter plg bodo ak penah tgok!
    haha..menyesal tgok..haha

    ReplyDelete
  3. poster mukhsin nampak smart. dah la simple gile

    ReplyDelete
  4. mukhsin smart.... hantu kak limah paling smart... paling burok... merong mahawangsa... serabut paler ehhh....

    ReplyDelete
  5. poster mukhsin nmpk tenang jee..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.