Skip to main content

[Gambar]- Wanita Paling Gemuk




Lihat gambar di bawah ini...fokus pada kanak-kanak yang paling kiri. 


Akibat kecewa putus cinta, dia (kanak-kanak yg paling kiri itu) mula memakan dengan banyaknya sehingga berat badan dia naik seperti gambar di bawah ini...



Dan kini, akibat sudah tidak boleh berjalan dan menderita pelbagai penyakit berbahaya, dia terpaksa mendapatkan khidmat pakar untuk menguruskan badannya.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


melihat gambar-gambar di atas, terfikir juga...hebat betul kuasa cinta ni kan? tetapi persoalan yang lain pula muncul....ada apa dengan cinta? jika inilah hasilnya? huhu...


Comments

  1. adoi.. jgn la org mlysia buat keje tak panjang akal nih..

    ReplyDelete
  2. aik bukan yang botak tu suami dia ke?

    ReplyDelete
  3. bila dah jadi mcm tu, sukar nak bergerak & buat ape2 kan. cinta boleh buat org jadi mcm2.


    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  4. kesiannyerr....dah die gemuk camtu tak ley nak wat pape dah.baek die slim badan ade la jugak laki len nak kawen ngan die kot.huhuhuhuhuhu...tayah la frust sgt camtue.huuu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.