Skip to main content

Perempuan Paling Tak Senonoh



Korang tengokla seniri senonoh ke tak senonoh pic kat bawah ni...brutal gila.


p/s: wanita2 di luar sana; jgn tiru aksi ini


Comments

  1. hiskh..hiskhh !!!!! 'leleh' siott !!! akakakakaa

    ReplyDelete
  2. gile ke nie?hahaha
    entah2 nyah kot..ngeeee

    ReplyDelete
  3. Memang betul-betul tak senonoh lah..huhuhuhu...

    ReplyDelete
  4. tu guys pakai uniform budak pompuan. nampak sangat ! haha

    ReplyDelete
  5. alemakk...
    ENCEK BILLY obvious lah itu lelaki yg memakai bj pompuan n rmbut pjg..hahahha kn kn kn

    ReplyDelete
  6. girls2 kt m`sia jgn wt mcm 2 ea....
    t kntoi...msk dlm blog en.billy...wakakaka....

    ReplyDelete
  7. x nampak muke...maybe laki yg pakai wig ;p
    hahahahhaa

    hebatlah kalu de pmpuan mcm ni..mmg nk cabar llaki la :D

    ReplyDelete
  8. tu pondan kot, klu pompuan xleh nak buang air camtu..mmg tumpah pnye..heh..heh..

    ReplyDelete
  9. mak nyah lah tu wei,,,ne ade pompuan wat macam tu,,huhu

    ReplyDelete
  10. "sjew r tu nk mlukn pmpn.hehe..leleh r cmtu..hncing..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.