Skip to main content

Jawapan Exam Yang Bikin Para Guru Pening Kepala

Sapa kata jadi cikgu ni kerja senang. Kalau Encik Billy la yang jadi cikgu, konfem dah lama en. Billy hantuk kepala kat peti ais..stress kot dapat anak2 murid sengal mcm ni..
















amacam? best tak kalau dapat anak murid macam ni? hehe...

p/s: jom baca sambungan I Think I Love You : Bab 2

Comments

  1. Serius diorng ni lawak2.. kalau ak conpem bgi fullmark.

    ReplyDelete
  2. wahahahahaha... serius lawak! gambar yang terungkap seribu satu lawak jenaka... hahahaha

    ReplyDelete
  3. adoiii..saket perut gelak..
    macam-macam la skarang nie :)

    ReplyDelete
  4. Ish2..hampeh tul budak2 ni..kalo student aku jwb camtu mst kene sekeh..hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha...sgt sengal..bole resign jd cekgu nih

    ReplyDelete
  6. yg xleh blah, salin balik soklan...kehkehkeh...

    ReplyDelete
  7. mak aih..pening kepala cikgu2 sekalian nak tanda paper..haha

    ReplyDelete
  8. mana laa dia dpt perkataan tu..mesti dari paren dia sendiri kan..ngeee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.