Skip to main content

Ratu Pondan Thailand Yang Super Cun!!


Kalau anda tidak mampu menahan godaan, sila jangan baca entri ini. Sila tinggalkan blog ini dgn segera!
Tapi, jika anda kuat menahan godaan, apa kata kita cuci mata! Hehe...anda pasti terpegun dengan kecantikan dan ke'gojes'an ratu-ratu ini. Jangan sampai air liur anda meleleh sudah!

Gambar-gambar di bawah ini diambil daripada pertandingan Miss Tiffany Universe 2009 dan 2010. Kesemua peserta dilahirkan pada asalnya sebagai lelaki.




















sumber:http://martinloh.com

Comments

  1. wow. cantek mengalah kan aku lah dowrunkk ne hahaha

    ReplyDelete
  2. Nana: kalu pmpuan tgk ble jeles, kalu laki tgk ble juling mata!hehehe

    ReplyDelete
  3. perggghhh!! ni pondan betol ke ni??? terbeliak mata den ngan roomate nengok... sumpah lawa. (eleh! plastic surgery) haha

    ReplyDelete
  4. erk?
    kalah den camneh.mane aci.ah.tak ori neh.huhuhhhuhu.

    ReplyDelete
  5. cantik gile...........jelessssssss...hehehe

    ReplyDelete
  6. jeles!..
    kulit nmpak halus giler
    guna apa la ea

    ReplyDelete
  7. serius sangat cantik la..tergoda kejap..tapi bila fikir diorang laki tak jadi tergoda..haha

    ReplyDelete
  8. artis malaysia pun tak se cun mcm ni...huhuhuhu....

    ReplyDelete
  9. gilerrrrrrrrrrrrrrrr...
    aku xcaye duh diorang ni laki!
    bapak dhsat dresing, bodyyyy fuuh..aku tak tahu laa., tuan blog pun cair kot hehe

    aku yg pompuan ni tgk pun cair, tapi lebih jelesss sbb aku comot giler kot

    ReplyDelete
  10. thailand mmg terknal dgn ratu pondan ni..
    diorng mmg lawa la...

    ReplyDelete
  11. OMG
    OMG
    OMG

    tgk 1 gambr ckp OMG..tgk lagi OMG..
    dorg mmg sgt2 cantik..sgt!!!
    gilew ah

    ReplyDelete
  12. memang lawa. tapi salu geng transformers neh 1 jek xleh tuka, tangan atau jari, xsama macam yg tulen ;p

    ReplyDelete
  13. gile ah.hahaha.lawa dri pmpuan betul kot.aigooo ape nak jadi daaa dunia nih~

    ReplyDelete
  14. cantik tol...lebih dari pompuan ori lg..adoi.

    ReplyDelete
  15. lawa giler..byk mana dia cucuk ni ek?perghhh.klu dia lelaki tulen leh cair LM ni.hehe

    ReplyDelete
  16. LM: woh, x terbyg pulak kalu diorg ni lelaki tulen.gimana agaknya rupa diorg ek..lawakah?

    ReplyDelete
  17. aku tk nampak buah halqum dierg.. dierg operate eh... boleh plak..kih3..

    ReplyDelete
  18. gile..cun melecun beb,kan bgus kalo bnda ori,baru bngga skit.ni nak bgi free,fikir 2x ni..hehee

    ReplyDelete
  19. Cantik-cantik betul ratu-ratu pondan ni..

    Tengok sekali macam tak percaya pula yang diaorang ni pondan..

    Kalau terjumpa dia orang ni dekat mana2 sure orang ingat perempuan sejati..

    ReplyDelete
  20. owh tidak..!!kalah ratu dunia...mmg cun gile la..tp x asli pon..kan baik kalo cntik semula jadi...:)

    ReplyDelete
  21. yuni aishah: ssh nk cari yg cantik asli skrg ni..hee~ tp org melayu ramy kot yg asli

    ReplyDelete
  22. muka cantik giler, biasay servis dia orag, org laki bol puas tak trucap ngan kata2. tak cam bini kita kaku cam btg pisang bila brasmara..

    ReplyDelete
  23. eh..cantik nye...x nmpk mcm lakilaki..

    ReplyDelete
  24. giler cantik...
    jeles i...
    huhu

    ReplyDelete
  25. wow!! gila cantik..eh jap2 dorg da bedah ke ek? atas bawah? hrmmm

    ReplyDelete
  26. perrgghhhh cun gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

    ReplyDelete
  27. arghhhhh... dunia dah terbalik. kenapa pondan lagi cantik dari wanita sebenaq? huh
    miss dia tu perghhhh.. pengsan jap. cantik gila

    ReplyDelete
  28. cntik d dunia je, hdp pas mati lom tentu lagi..............ish3. dunia nk qiamt dah...astgfirullah hal aziim

    ReplyDelete
  29. bersyukur krn aku bersyukur menjadi seorang wanita...... hahahaha!

    ReplyDelete
  30. btul ke diorang ni bapok..

    ReplyDelete
  31. nak cantik mcm ni? estradiol injection is the answer..badan mcm malik nor pun boleh jd mcm diaorg..simplekan..

    ReplyDelete
  32. "cun woo..lw xtw pondn msti gle byg ni..hehe..tp bg llki r..aqu pmpn..

    ReplyDelete
  33. mcm2 skrg ni...jantina ikut suka hati nak tukar je....

    ReplyDelete
  34. surau garau..erk!!

    ReplyDelete
  35. dengar sore dulu, pastu bru bleh agak laki ke pompuan. :D

    ReplyDelete
  36. cantik mmg cantik..
    p nak boley ke jadi produk camni..
    mesti dibayar dngn 1001 keperitan..ehehe

    ReplyDelete
  37. yg sorg 2 nmpak mcm MARIMAR la plak.. ^^

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.