Skip to main content

Batu Seperti Orang Sedang Bercumbu


Best kan kalau boleh datang berbulan madu kat tempat ni? Tempat ini disebut sebagai tempat paling romantis di Amerika Syarikat. Sila baca fakta ringkas di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut (^_^)



 Fakta ringkas:
  • Terletak di sepanjang garis pantai di Pacific Grove California
      
  • Disebut " Kissing Rock" sejak zaman Victoria.
  • Merupakan tujuan populer bagi mereka yang sedang bercinta datang untuk merakam foto.
  • Terbentuk daripada lengkungan granit dramatis di mana dua batu berrtemu dan terlihat seperti mencium pasangannya, dengan latar belakang gelombang crash di bawah dan di belakang mereka.
  • Disebut sebagai tempat paling romantis di Amerika Syarikat

Comments

  1. nak gak ler gi honeymoon kt cni...ader pakej x bro nak pi sana?

    ReplyDelete
  2. bro,entalah. kena suh air asia bt flight ke sana la jawabnya..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.