Skip to main content

Train- is The Best Place To Take a Nap





Ini situasi di Jepun  pada waktu awal pagi dan selepas waktu bekerja. Situasinya, tak lebih dan tak kurang, sama saja dengan warga KL, di Malaysia ketika dalam LRT dan komuter. 


 
 
 
 
 
 


P/S: Jom baca sambungan novel bersiri komedi romantik; I Think I Love You: Bab 6

source: http://funnydoom.com

Comments

  1. HAHA ,, lawaklah tgok diaorang tidor .. HAHA

    ReplyDelete
  2. haha.. kesian msti ngtuk gila... smpi pakai cntik2, tpi tido mmg x hengat.. kesian

    ReplyDelete
  3. horror tol pic yg last skali tuh.

    ReplyDelete
  4. dina slalu jerw trtdo dlm ktm atau LRT hehehehee

    ReplyDelete
  5. sampai tenganga-nganga tido, hakhak!

    ReplyDelete
  6. Japanese memang.. diorg masuk2 train, flight memmang bersedia untuk lelap..sebab itulah masa diorg nak berehat dari kerja and diorg pegang pada prinsip x nak kaco privasi orang..so,caranya,tido..that's wat my bro told me la

    ReplyDelete
  7. hidup dan tidur byk dihabiskan atas train je. kesian2

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.