Skip to main content

Ibu Muda 11 Tahun Dari Bulgaria



Dia baru berusia 11 tahun. Suaminya 19 tahun. 10 bulan sebelum itu, si lelaki ini telah menyelamatkan perempuan kecil ini daripada perbuatan jahat sekumpulan lelaki di taman permainan. Mereka jatuh cinta selepas itu dan perempuan kecil ini mengandung seminggu kemudian setelah melakukan seks secara sukarela.

 

Lelaki itu yakin budak perempuan itu sudah berusia 15 tahun, sebaliknya dia baru sahaja berusia 11 tahun. Sedangkan, melakukan seks dengan budak perempuan di bawah usia 15 tahun adalah satu kesalahan di Bulgaria. Kini, lelaki itu dipenjarakan selama 6 tahun dan ibu muda itu pula terpaksa berhenti sekolah.

 
 
 
 
 

sumber: http://www.lazypalace.com

Comments

  1. darjah 5. haha muda gile tp muka nmpk matured.

    ReplyDelete
  2. bestlah cik billy punya info....huhu

    ReplyDelete
  3. WOHO.....mude nye da jd ibu..ayoooobbbbb
    huhu...

    ReplyDelete
  4. tu die..kenal baru seminggu dah buat benda tu..x smpai setahun da dpt anak..hebat2

    ReplyDelete
  5. dat girl x salah..dia mentah lg, xtahu apa2..laki tu yg salah..kalu dia x ajar, x pujuk, tadaknya dat girl nk buat benda tu..alahai, lelaki..lelaki!!

    ReplyDelete
  6. sendiri buat sendiri tanggung.

    tp kalau pasangan perempuan tu nak tanggung kenapa la disumbatkan dlm penjara. x pasal2 baby tu xde ayah bertahun2..

    ReplyDelete
  7. duhh , baru 11 tahun ? adehh , nak pitam*

    ReplyDelete
  8. @sweatypinky hmm..xleh salahkn laki tu 100%..pmpuan tu pun sama naik jugak walupun budak2 lg

    ReplyDelete
  9. @Nadhirah-chan hehe..bayangkn nt, beza umo mak ngn anak 11 taun jer..hoho *nak pitam gak*

    ReplyDelete
  10. ish...sgt la muda..huhu..tpi dia nmpk dewasa la..

    ReplyDelete
  11. 'no..i dont want anymore children..one is enough'..ayat cam terseka je...hehehe~

    ReplyDelete
  12. @cik ciput gen org2 kt sna mmg camtu kot..kecik2 lg da nmpk matured

    ReplyDelete
  13. billy pn jgn la kwen lewat2..nti xde la jauh beza umo anak ngn ayah...hee~~

    ReplyDelete
  14. jangan la penjarakan ayah die....t takde ayah sape nak tanggung bini die?ades.plek plek la

    ReplyDelete
  15. kat sana seks atas dasar cinta xsalah.. yg salah ialah seks dgn budak bawah umur.. laki tu just xtau budak pompuan tu baru berusia 1 tahun sb nampak matang sgt2

    ReplyDelete
  16. mudanya... tapi muka dia tak nampak macam 11 tahun pon.. hehe

    ReplyDelete
  17. "dh r msih mde..ad ank lk tu..lk tu suaminya kne pnjara..cmne r dk pmpn tu ngn bby tu..ciannye..tp dk pmpn tu nmpk mtg dr usianye..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.