Skip to main content

Kadar Mas Kahwin Mengikut Negeri

Comments

  1. nasib baiklah pahang dengan johor murah jer..

    ReplyDelete
  2. mmg patut murah..xde yang dare dah..hahaha!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm la lelaki skrg teruna..blum ckup matang da rosakkn ank org..jaga kata..aib org biar la..smua manusia sama..yg penting agama..

      Delete
  3. Mahal2 kalau still anak dara lagi tak ape lah jugak...dah kahwin dah selesai menikah bru tau yg da tak ada dara lg nk wat mcm mane???
    Allah maha besar... Kalo dah buat anak dara org sampai hilang daranya jgn lah ditingalkan kesian lah dkt org lain... Susah nk cari perempuan betina senang nk dpt DaMnn

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.