Skip to main content

[Gambar]- Wajah Perodua Myvi Baru Yang Bakal Berada di Pasaran (Spyshot)





Mengikut blog paultan.org, inilah (lihat gambar di bawah) wajah model pengganti Perodua Myvi Terbaru yang sedang diangkut menggunakan trailer dipercayai untuk dihantar ke pusat jualan Perodua. Berdasarkan gambar di bawah, dijangkakan model terbaru itu bakal dilancarkan tidak lama lagi, apatah lagi proses booking sudah boleh dilakukan melalui semalam.

 
Mungkin gambar spyshot di atas kurang jelas kerana diambil pada waktu malam; tetapi di bawah ini ada beberapa lagi gambar spyshot model tersebut yang mungkin sedang menjalani beberapa inspection terakhir. Namun model ini telah ditutup pada beberapa bahagian tertentu sebagai penyamaran. 

 


Yang menariknya, melalui segment auto di Buletin Utama TV3 baru-baru ini, keseluruhan model baru Myvi ini telah digeledah dan dihebahkan kepada umum, walaupun ianya masih belum dilancarkan lagi.


 Antara yang menarik...ini pandangan tepi model terbaru Myvi



Ini pula beberapa ciri desain baru berbanding model Myvi sediakala...
 
 
 
 


Lampu belakang baru...

Juga headlamp dengan desain baru

Interior kereta...desain dashboard nampak smart...yang ini untuk model baseline

Di bawah ini pula desain dashboard yang turut mempunyai hi-end touch screen dengan Bluetooth telephony dan GPS...yang ini mungkin untuk model upperline
 
 
 

Ruang tempat duduk..

Ruang bonet...

Apa pendapat anda? Adakah model terbaru Myvi ini menarik?

All pictures were credicted to Paultan.org...untuk maklumat lebih lanjut, sila ke Paultan.org




Comments

  1. mcm rupa kereta kat beijing ni je....

    ReplyDelete
  2. mcm tak besh je...tp dalaman dye sgt besh.ada gps tu...hebakkk.

    ReplyDelete
  3. Cam ada ciri2 Kelisa dan kurus ckit berbanding versi asal.. nmpk gaya MyVi dah try diet and improve :P

    ReplyDelete
  4. myvi lame lg style

    ReplyDelete
  5. actually my brother keje kt sana...body dia ckp mmg x menarik..tp benda lain ok n lebih bagus dr myvi skrg

    ReplyDelete
  6. myvi lame lgi cun kot.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.