Skip to main content

[Gambar]- Wajah Perodua Myvi Baru Yang Bakal Berada di Pasaran (Spyshot)





Mengikut blog paultan.org, inilah (lihat gambar di bawah) wajah model pengganti Perodua Myvi Terbaru yang sedang diangkut menggunakan trailer dipercayai untuk dihantar ke pusat jualan Perodua. Berdasarkan gambar di bawah, dijangkakan model terbaru itu bakal dilancarkan tidak lama lagi, apatah lagi proses booking sudah boleh dilakukan melalui semalam.

 
Mungkin gambar spyshot di atas kurang jelas kerana diambil pada waktu malam; tetapi di bawah ini ada beberapa lagi gambar spyshot model tersebut yang mungkin sedang menjalani beberapa inspection terakhir. Namun model ini telah ditutup pada beberapa bahagian tertentu sebagai penyamaran. 

 


Yang menariknya, melalui segment auto di Buletin Utama TV3 baru-baru ini, keseluruhan model baru Myvi ini telah digeledah dan dihebahkan kepada umum, walaupun ianya masih belum dilancarkan lagi.


 Antara yang menarik...ini pandangan tepi model terbaru Myvi



Ini pula beberapa ciri desain baru berbanding model Myvi sediakala...
 
 
 
 


Lampu belakang baru...

Juga headlamp dengan desain baru

Interior kereta...desain dashboard nampak smart...yang ini untuk model baseline

Di bawah ini pula desain dashboard yang turut mempunyai hi-end touch screen dengan Bluetooth telephony dan GPS...yang ini mungkin untuk model upperline
 
 
 

Ruang tempat duduk..

Ruang bonet...

Apa pendapat anda? Adakah model terbaru Myvi ini menarik?

All pictures were credicted to Paultan.org...untuk maklumat lebih lanjut, sila ke Paultan.org




Comments

  1. mcm rupa kereta kat beijing ni je....

    ReplyDelete
  2. mcm tak besh je...tp dalaman dye sgt besh.ada gps tu...hebakkk.

    ReplyDelete
  3. Cam ada ciri2 Kelisa dan kurus ckit berbanding versi asal.. nmpk gaya MyVi dah try diet and improve :P

    ReplyDelete
  4. myvi lame lg style

    ReplyDelete
  5. actually my brother keje kt sana...body dia ckp mmg x menarik..tp benda lain ok n lebih bagus dr myvi skrg

    ReplyDelete
  6. myvi lame lgi cun kot.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.