Skip to main content

[Gambar]- Proses Membuat Daging Burger McD




Gambar-gambar di bawah ini adalah daripada kilang pengeluaran daging burger McD yang terletak di Russia. Daripada gambar ini anda akan dapat melihat proses pengeluaran daging burger McD yang begitu menitik beratkan aspek kebersihan, kekemasan dan kualiti produk yang dihasilkan. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

source: http://leenks.com

Comments

  1. macam ngeri jeh tgk daging yg belum jadi bulat uh ;D

    ReplyDelete
  2. is it halal? its sent to all around da world?

    ReplyDelete
  3. yg mera2 tu daging ker???mak aihhh

    ReplyDelete
  4. @princess ieza halal ke x tu x sure, tp rsanya utk pasaran rusia jer...

    ReplyDelete
  5. ekk.. geli jer tngk daging2 tu..

    ReplyDelete
  6. bersihnyaaaaaaa...

    tapi tengok dapur gerai makcik kat depan pasaraya tu punyala kotor! melekit, busuk, pinggan gelas sudu garfu berminyak2! periuk kuali hitam legam! Islam apa macam tu?

    ReplyDelete
  7. "uii brsihnye..ske ngok keadaan yg brsih cmtu..jdkn contoh lh ea..

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. halal ke ... kite tak tahu daging tuh disembelih atau tidak ...

    ReplyDelete
  10. Daging tu tak sembelih lah. Terus amik haiwan yang ada daging, terus dikisar guna tempat kisar dia yang kat atas tulah. McD tak halal.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.