Skip to main content

Inilah dia Rambut Justin Bieber Yang Dijual Pada Harga RM 200,000


Rambut milik penyanyi sensasi remaja Kanada, Justin Bieber dilaporkan mendapat sambutan hangat di eBay, apabila mendapat bidaan lebih AS$40,000 (RM200,000).

Penyanyi berkenaan dilaporkan memotong rambutnya yang terkenal itu bulan lalu dan menawarkan untuk derma bagi pelbagai badan kebajikan dalam usaha untuk membantu memungut dana kepada mereka yang memerlukan.

Bieber menyerahkan rambutnya itu kepada pengacara rancangan carta Ellen DeGeneres ketika muncul dalam program berkenaan.


DeGeneres merancang untuk menyerahkan hasil lelongan rambut itu kepada pusat menyelamat haiwan California, The Gentle Barn.



Badan kebajikan di Santa Clarita itu menjaga lebih 100 haiwan dan sering diberi publisiti oleh DeGeneres serta majlis amal pasangannya, Portia De Rossi.

De Rossi menjadi jurucakap pergerakan Alley Cat Allies. Bieber pula baru-baru ini menjadi rakan kepada unit remaja pertubuhan aktivis haiwan, PETA iaitu PETA2.

Gaya terbaru Bieber

Comments

  1. aku nak jual gak rambut aku ni tengah sesak ni...agak agak ada sapa nak beli.Aku kasi less la sikit..murah sikit pada budak Justin tu

    RM 190,000.00..kira wokay le...ada berani...?

    ReplyDelete
  2. err....ntah pape la..rambut pun nk jual.untuk tujuan amal konon,wit yg dia dapat tu, derma jela. haha, jual jela bulu..

    ReplyDelete
  3. @abadi romeo woohoo..less 10 ribu tu. anyone else interested? aku tak..hehe

    ReplyDelete
  4. @Cik Miera jgn xtawu, kat sana artis2 hollywood diorg siap ada insurance tuk rambut, hidung, kaki, mulut..mcm2 lg la

    ReplyDelete
  5. bodoh gila sape yg beli tu. esok tua confirm menyesal gila. nak jual balik tak laku sbb justin bieber dah tak femes. huhuhu~

    ReplyDelete
  6. rambut harga rm200k.bulu ketiak dia msti lg mahal.ish3

    ReplyDelete
  7. rmbot pon 2oo ribu?
    mhl giler..
    ye lo..org famous..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.