Sunday, March 6, 2011

Inilah dia Rambut Justin Bieber Yang Dijual Pada Harga RM 200,000


Rambut milik penyanyi sensasi remaja Kanada, Justin Bieber dilaporkan mendapat sambutan hangat di eBay, apabila mendapat bidaan lebih AS$40,000 (RM200,000).

Penyanyi berkenaan dilaporkan memotong rambutnya yang terkenal itu bulan lalu dan menawarkan untuk derma bagi pelbagai badan kebajikan dalam usaha untuk membantu memungut dana kepada mereka yang memerlukan.

Bieber menyerahkan rambutnya itu kepada pengacara rancangan carta Ellen DeGeneres ketika muncul dalam program berkenaan.


DeGeneres merancang untuk menyerahkan hasil lelongan rambut itu kepada pusat menyelamat haiwan California, The Gentle Barn.



Badan kebajikan di Santa Clarita itu menjaga lebih 100 haiwan dan sering diberi publisiti oleh DeGeneres serta majlis amal pasangannya, Portia De Rossi.

De Rossi menjadi jurucakap pergerakan Alley Cat Allies. Bieber pula baru-baru ini menjadi rakan kepada unit remaja pertubuhan aktivis haiwan, PETA iaitu PETA2.

Gaya terbaru Bieber

Entri-Entri Berkaitan.....

8 comments:

  1. aku nak jual gak rambut aku ni tengah sesak ni...agak agak ada sapa nak beli.Aku kasi less la sikit..murah sikit pada budak Justin tu

    RM 190,000.00..kira wokay le...ada berani...?

    ReplyDelete
  2. err....ntah pape la..rambut pun nk jual.untuk tujuan amal konon,wit yg dia dapat tu, derma jela. haha, jual jela bulu..

    ReplyDelete
  3. @abadi romeo woohoo..less 10 ribu tu. anyone else interested? aku tak..hehe

    ReplyDelete
  4. @Cik Miera jgn xtawu, kat sana artis2 hollywood diorg siap ada insurance tuk rambut, hidung, kaki, mulut..mcm2 lg la

    ReplyDelete
  5. bodoh gila sape yg beli tu. esok tua confirm menyesal gila. nak jual balik tak laku sbb justin bieber dah tak femes. huhuhu~

    ReplyDelete
  6. rambut harga rm200k.bulu ketiak dia msti lg mahal.ish3

    ReplyDelete
  7. rmbot pon 2oo ribu?
    mhl giler..
    ye lo..org famous..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails