Skip to main content

Ilusi Optik (13)- Wanita Bogel di Atas Pasir



Keseronokan bermain dengan ilusi optik kembali lagi. Kali ini mungkin anda tidak percaya dengan apa yang anda lihat. Dan mungkin juga anda tertipu dengan mata anda sendiri!

Wanita bogel di atas pasir di kawasan pantai, Brazil. Persoalannya, benarkah wanita ini berbogel?



 

Jika anda tidak tertipu, otak anda memang geliga, mata anda memang tajam. Jika ya, pasti anda menganggap bahawa ini adalah tubuh seorang wanita yang diselaputi pasir dan sedang berjemur di tepi pantai. Tetapi kalau anda lihat betul-betul di kaki kanan wanita ini atau di bahagian kepalanya, anda akan dapati bahawa wanita ini sebenarnya dibuat daripada pasir! Dan ianya dipakaikan dgn wig untuk menjadikan ia 'real'.

Sebenarnya ini adalah hasil karya seorang photographer Brazil bernama Jair Ribbeiro. Anda boleh melawat hasil karya beliau di sini.

Comments

  1. haahha XD giler real! tu psl tgk tang 'ass' tu lein mcm jer....erk~

    ReplyDelete
  2. boleh tahan juga hasil tangan dia ni.... pemerincian punggung tu.... hahahahahaha... Oooopppsss.... sory..

    ReplyDelete
  3. @SizZLing SuZai haha mmg pun..tp yg dkt ass tu le nmpk plg real kn..

    ReplyDelete
  4. tengok pon dah tahu..itu pasir! cewahhh tajamnye mata ku!

    ReplyDelete
  5. ehem2... kat malaysia tak penah lagi jumpa "kreatif" gini.. paling hebat pon bina istana +_+

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Betul lah tu..
    gangan tiru kat malaysia buat macan tu..
    nanti ramai yang serebu..

    ReplyDelete
  8. PELIK BIN AJAIB

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.