Saturday, February 12, 2011

Ilusi Optik (13)- Wanita Bogel di Atas Pasir



Keseronokan bermain dengan ilusi optik kembali lagi. Kali ini mungkin anda tidak percaya dengan apa yang anda lihat. Dan mungkin juga anda tertipu dengan mata anda sendiri!

Wanita bogel di atas pasir di kawasan pantai, Brazil. Persoalannya, benarkah wanita ini berbogel?



 

Jika anda tidak tertipu, otak anda memang geliga, mata anda memang tajam. Jika ya, pasti anda menganggap bahawa ini adalah tubuh seorang wanita yang diselaputi pasir dan sedang berjemur di tepi pantai. Tetapi kalau anda lihat betul-betul di kaki kanan wanita ini atau di bahagian kepalanya, anda akan dapati bahawa wanita ini sebenarnya dibuat daripada pasir! Dan ianya dipakaikan dgn wig untuk menjadikan ia 'real'.

Sebenarnya ini adalah hasil karya seorang photographer Brazil bernama Jair Ribbeiro. Anda boleh melawat hasil karya beliau di sini.

Entri-Entri Berkaitan.....

13 comments:

  1. haahha XD giler real! tu psl tgk tang 'ass' tu lein mcm jer....erk~

    ReplyDelete
  2. boleh tahan juga hasil tangan dia ni.... pemerincian punggung tu.... hahahahahaha... Oooopppsss.... sory..

    ReplyDelete
  3. @SizZLing SuZai haha mmg pun..tp yg dkt ass tu le nmpk plg real kn..

    ReplyDelete
  4. tengok pon dah tahu..itu pasir! cewahhh tajamnye mata ku!

    ReplyDelete
  5. ehem2... kat malaysia tak penah lagi jumpa "kreatif" gini.. paling hebat pon bina istana +_+

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Betul lah tu..
    gangan tiru kat malaysia buat macan tu..
    nanti ramai yang serebu..

    ReplyDelete
  8. PELIK BIN AJAIB

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails