Friday, February 4, 2011

Gigi Bercahaya Jadi Trend di Jepun


Senyuman yang bersinar kini menjadi trend terbaru di Jepun dengan pemakaian lampu pancaran diod (LED) pada gigi.

Trend itu yang popular dalam kalangan remaja, melibatkan barisan lampu LED dilekatkan pada gigi seperti pemakaian pendakap gigi.

Gigi yang dipakaikan dengan lampu LED itu akan bercahaya setiap kali pemakainya membuka mulut.

Produk itu boleh digunakan bersama komputer bimbit yang boleh mengubah cahaya pada lampu tersebut daripada hijau kepada merah atau menjadikannya berkelip-kelip.

Lagi gambar-gambar menarik, ada juga klip video kat bawah:

 
 
 
 
 


 Layan juga klip video kat bawah...:D

video

video

Entri-Entri Berkaitan.....

9 comments:

  1. hoho..mcm seronok je pakai macam nih..m'sia bile nak jadi trend nih :D

    ReplyDelete
  2. berguna kalu masuk kt ttmpt gelap.. haha.. cam xde keje je.. huhu

    ReplyDelete
  3. kalu xgosok gigi pon owg xperasan...hehehe

    ReplyDelete
  4. @::wan fadhilah:: haha beguna ke..xleh jd torchlight pun..hehe

    ReplyDelete
  5. @Nur xgosok sebulan pn org x prasan kn..tp bau tu? hee hee

    ReplyDelete
  6. @sizuyg buruk tu la unik..kan kan kan..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails