Friday, February 11, 2011

Berani Betul Kanak-Kanak ni Berenang Dengan Beruang Kutub



Tengok budak-budak ni. Berani betul diorang! Tak takut ke dengan beruang kutub yang ganas ni? Sekali dia NGAP kang...

 


  


Info Ringkas: 
  • Kanak-kanak kini dapat berenang beberapa sentimeter dari beruang kutub di sebuah taman haiwan.
  • Sebuah cermin lut sinar setebal 25.4 sentimeter didirikan di sebuah kolam renang yang membolehkan kanak-kanak berenang sambil melihat beruang gergasi itu.
  • Kemudahan itu disediakan di Habitat Beruang Kutub di sini sebagai salah satu cara untuk membangkitkan pengetahuan mengenai haiwan unik yang terdapat di dunia.

 
 
 

P/S: Amacam, korang berani ke? Hehe...

sumber: http://www.ursainternational.org

Entri-Entri Berkaitan.....

7 comments:

  1. memang la berani... kan cermin tebal tu... hehe

    ReplyDelete
  2. @LennMommaChubby mesti dlm hati kata..eleh, ada cermin, patutla..hehe

    ReplyDelete
  3. biar betul... klu ida dh lari dh.. nmpk kucing besar pun tkut... nie kn plak beruang kutub... eee...serammm...

    ReplyDelete
  4. @IeDa_IsHiDa88 ni ada cerminlah kakak oi..apa yg nk takunye..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails