Skip to main content

Berani Betul Kanak-Kanak ni Berenang Dengan Beruang Kutub



Tengok budak-budak ni. Berani betul diorang! Tak takut ke dengan beruang kutub yang ganas ni? Sekali dia NGAP kang...

 


  


Info Ringkas: 
  • Kanak-kanak kini dapat berenang beberapa sentimeter dari beruang kutub di sebuah taman haiwan.
  • Sebuah cermin lut sinar setebal 25.4 sentimeter didirikan di sebuah kolam renang yang membolehkan kanak-kanak berenang sambil melihat beruang gergasi itu.
  • Kemudahan itu disediakan di Habitat Beruang Kutub di sini sebagai salah satu cara untuk membangkitkan pengetahuan mengenai haiwan unik yang terdapat di dunia.

 
 
 

P/S: Amacam, korang berani ke? Hehe...

sumber: http://www.ursainternational.org

Comments

  1. memang la berani... kan cermin tebal tu... hehe

    ReplyDelete
  2. @LennMommaChubby mesti dlm hati kata..eleh, ada cermin, patutla..hehe

    ReplyDelete
  3. biar betul... klu ida dh lari dh.. nmpk kucing besar pun tkut... nie kn plak beruang kutub... eee...serammm...

    ReplyDelete
  4. @IeDa_IsHiDa88 ni ada cerminlah kakak oi..apa yg nk takunye..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.