Skip to main content

[Gambar]- Suami Pendek Isteri Raksasa

Kesian tengok gambar-gambar lelaki pendek kat bawah ni; macam senang je kena buli dengan pasangan masing-masing. Macam tak sepadan je diorang ni, tapi kalau dah jodoh apa nak kata kan. Encik Billy kalau boleh tak nak lah dapat isteri macam ni, karang tak pasal-pasal kena lenyek atas katil. Hehehe...











Comments

  1. huhu..
    xsenonoh...
    (jom komen kt blog sy..hehe)

    ReplyDelete
  2. @AesyaZealous ahha, entah2 mmg mak nyah kot.mak nyah org puteh..hik2

    ReplyDelete
  3. mak aihh...tingginya wife dia..huhuk...kalau dia lumba lari dgn mr hubby, mesti mr hubby kalah..hahaha

    ReplyDelete
  4. Pergh ~ queen control pasti berlaku di sana.. haha..

    ReplyDelete
  5. "uii..cm grgasi jew pmpn2 tu..

    ReplyDelete
  6. kecian kat atas tuh kena cekik kat isteri...
    hee.. aduhai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.