Skip to main content

[Gambar]- Suami Pendek Isteri Raksasa

Kesian tengok gambar-gambar lelaki pendek kat bawah ni; macam senang je kena buli dengan pasangan masing-masing. Macam tak sepadan je diorang ni, tapi kalau dah jodoh apa nak kata kan. Encik Billy kalau boleh tak nak lah dapat isteri macam ni, karang tak pasal-pasal kena lenyek atas katil. Hehehe...











Comments

  1. huhu..
    xsenonoh...
    (jom komen kt blog sy..hehe)

    ReplyDelete
  2. weh..bapak takot tgk minah tuh!

    ReplyDelete
  3. @AesyaZealous ahha, entah2 mmg mak nyah kot.mak nyah org puteh..hik2

    ReplyDelete
  4. mak aihh...tingginya wife dia..huhuk...kalau dia lumba lari dgn mr hubby, mesti mr hubby kalah..hahaha

    ReplyDelete
  5. Pergh ~ queen control pasti berlaku di sana.. haha..

    ReplyDelete
  6. "uii..cm grgasi jew pmpn2 tu..

    ReplyDelete
  7. kecian kat atas tuh kena cekik kat isteri...
    hee.. aduhai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.