Sunday, January 9, 2011

[Gambar]- Suami Pendek Isteri Raksasa

Kesian tengok gambar-gambar lelaki pendek kat bawah ni; macam senang je kena buli dengan pasangan masing-masing. Macam tak sepadan je diorang ni, tapi kalau dah jodoh apa nak kata kan. Encik Billy kalau boleh tak nak lah dapat isteri macam ni, karang tak pasal-pasal kena lenyek atas katil. Hehehe...












Entri-Entri Berkaitan.....

15 comments:

  1. huhu..
    xsenonoh...
    (jom komen kt blog sy..hehe)

    ReplyDelete
  2. @AesyaZealous ahha, entah2 mmg mak nyah kot.mak nyah org puteh..hik2

    ReplyDelete
  3. mak aihh...tingginya wife dia..huhuk...kalau dia lumba lari dgn mr hubby, mesti mr hubby kalah..hahaha

    ReplyDelete
  4. Pergh ~ queen control pasti berlaku di sana.. haha..

    ReplyDelete
  5. "uii..cm grgasi jew pmpn2 tu..

    ReplyDelete
  6. kecian kat atas tuh kena cekik kat isteri...
    hee.. aduhai

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails