Skip to main content

[Gambar]- Artis Hollywood Tanpa Mekap

Apa yg Encik Billy dapat tengok, artis-artis Hollywood ni adalah sangat tdk cun bila tak pakai mekap. Pucat semacam je..tak pecaya? Korang tengoklah sniri..


















Amacam betul tak? Agak-agaknya, yg mana satu paling natural beauty?


source: http://www.la2day.co

Comments

  1. takde...suma x santek tanpa mekap...(dengki)

    hahaha

    ReplyDelete
  2. jennefer lopez plg cantik!

    ReplyDelete
  3. look scary,old n pale..kdg2 mekap tu wat dorg lg trok drpd mke asal..it should be moderate jep an:)

    ReplyDelete
  4. xtau nak komen apa.. siti xda ker?

    ReplyDelete
  5. suke tyra banks..hehehe..tp stuju dgn statement tu..wakaka

    ReplyDelete
  6. @SriPanggung dah 2 org kata jlo ni..hehe betul la kot. en billy xreti sgt

    ReplyDelete
  7. @Zaiya owh, siti ada kt post lain le..tgok kt post artis msia tanpa mekap.huhu

    ReplyDelete
  8. yup2..j.lo pling natural...
    kdg2 aq tgok ziana zain = j.lo

    ReplyDelete
  9. JLO! jessica pon cute jugak :)

    ReplyDelete
  10. mm..cam pelik sume x make-up...
    pucat cam mayat...ehehe

    ReplyDelete
  11. betapa mereka prasan chantek dsebalik mekap..hahaha

    ReplyDelete
  12. xkn billy xtw yg ne..llki kn pndy komen..hek3..tp tol r cik chechaq dowg prsn cntk jew..huhu..tp bg aqu.j.lo ok r..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.