Skip to main content

[Happy New Year]- Jom Tengok Bunga Api Tercantik


Selamat Menyambut Tahun Baru 2011 dari Billy Info!

Sebagai simbolik menyambut tahun baru ini, apa kata kita tengok bunga api tercantik dalam gambar-gambar di bawah ini...
























kalau anda teringin nak baca sejarah bagaimana bunga api dicipta, boleh baca di sini

sumber gambar: http://andfunforall.blogspot.com, google search image

Comments

  1. haha..
    slalu dpt tengok dlm tv je la..
    klau bunga api yg budak2 main tu, TK tengok time bulan posa..join main skali..

    ReplyDelete
  2. sweetymui: hehe..cantik kan

    toyolkiut: eh mlm ni x turun mana2 buat countdown ke? hehe..jom main skali

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru jg encik billly! [double L or triple L] dekat shoutbox ada 3 L :)

    ReplyDelete
  4. Belleza:slmt taun baru jga buat miss Belleza..actually doble L jer huhu

    ReplyDelete
  5. nak hadiah fireworks laaa..chantek!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.